Friday, October 28, 2016

Another crotcheted project - Ett virkprojekt till

Hi everyone

Its the season.....the cold season that is. 
Of course I got a bad one and I am still not okay after several weeks, but Im not giving up hope yet. *smiling*

I have been starting several projects but there is only one that is ready....but I cant sjow it yet since my dear friend Yvonne havent recieved it yet. 

So, instead I will show something that I made last year....actually the first thing I completed when I learned to crochet last summet.

Hope that you like my blanket. 

************************


Hej allihopa Nu är det DEN säsongen ..... Förkylningssäsongen alltså.. Naturligtvis fick jag en rejäl en och jag är fortfarande inte okej efter flera veckor.
Men menm det som inte dödar det härdar...eller nåt. Jag har påbörjat flera projekt, men det är bara ett som är klart ....
Tyvärr så kan jag inte visa det nu, eftersom min käre vän Yvonne inte har fått den ännu, Så istället ska jag visa något som jag gjorde förra året .... den filten var faktiskt det första jag gjorde när jag lärde mig att virka förra sommaren.. Hoppas att ni gillar min den







No comments: